Ergonomia pracy w biurze

Istnieje zbiór reguł określających odpowiednie ustawienie i zastosowanie najbardziej korzystnych rozwiązań w biurze swojej firmy. Nazywa się to ergonomia w biurze. Polega to na zastosowanie szeregu nowoczesnych kombinacji i udogodnień, mających na celu polepszenie lub też zwiększenie efektywności pracy. Składa się na to między innymi odpowiednie dostosowanie stanowiska pracy według kategorii fotela, biurka, komputera oraz urządzeń peryferyjnych, tak aby nie powodowały nadmiernego obciążenia układu mięśniowo-szkieletowego pracownika. Osobne wymogi dotyczą na przykład wyświetlaczy monitorów komputerowych, które nie powinny emitować szkodliwego dla oczu promieniowania w nadmiernych ilościach. Mable biurowe: http://meblebankowe.pl/.

wicherek

Related Posts

Fototapety i plakaty

Czy urządzanie biura jest łatwe?

Folia podłogowa

Fototapeta 3d